no 1

2014年1月5日 星期日

與Joey一起「從頭開始」愛上H2O+ - Event 篇

十二月尾的星期六下午,珍妮跟一眾Blogger 來到人來人往的旺角區,參加與Joey一起「從頭開始」愛上H2O+ Blogger Event

 
遠遠就看見樂壇天后-容祖兒的水感靚樣,此貨車就係H2O+O2 Power ExpressCIAL流動體驗站,讓大家免費上車體驗H2O+産品,與Joey一起「從頭開始」愛上H2O+呢!

當天主持是美女Blogger Heidi,真係點睇都唔似已為人母呀!

首先有人氣Blogger / Youtuber水魚分享了她同H2O+的淵源、她的護膚心得。

人氣魔術師Ms Hunny也出場,分享冬天一定要狂補水!!!

之後當然由Ms Hunny表演魔術,第一個魔術係兩條繩變一條繩,一條繩又變兩條繩!

第二個魔術,再邀請台下 Blogger Makiyo,一齊玩遊戲抽啤牌,嘩嘩嘩,最後兩隻牌都是階磚五,好神奇。
親眼睇Ms Hunny表演魔術,氣氛好好呢!

繼水魚分享後,人氣Blogger / Youtuber小花都分享她自少就有接觸H2O+H2O+= Joey。小花仲話在美國讀書時,都有鬼妹識亨Joey 的歌!

大會安排Model 做了半邊臉(左臉)1000% 速效注氧活膚療程注氧療程,果真, Model左臉皮膚遠看也比較有光澤感!

由即日至2014220日將有2O2 Power ExpressCIAL流動體驗站,會於香港、九龍、新界各熱點遊走,各位記得上車免費享用10分鐘嘅1000% 速效注氧活膚療程啦!


大家在街上見到H2O+ O2 Power ExpressCIAL流動體驗站,要把握機會上車體驗産品呀!

是次活動及有關產品資料由品牌提供。



沒有留言:

張貼留言