no 1

2013年11月4日 星期一

Cooking Color意大利朱古力慕絲蛋糕班 - Editor 活動

因家裡沒有焗爐的關係,我很少煮甜品及蛋糕之類。

今次的 Editor聚會,到位於葵興的Cooking Color整意大利朱古力慕絲蛋糕。


個蛋糕好唔好食,朱古力的質素最重要。
我哋係過程中不斷偷吃朱古力,你就知道D朱古力的質素有幾好!


導師說出品可跟半島酒店的比拼,哈哈!

其實意大利朱古力慕絲蛋糕的做法都算簡單。



慕絲只需要把材料攪拌好便可。
蛋糕餅底,Cooking Color已代為做好。

雖然已放蛋糕餅底兩層,但食時都只感覺到慕絲。
我下次再整會整厚D





當蛋糕放入雪櫃雪的同時,我們用朱古力筆做裝飾,其實朱古力筆非常易控制,我輕易就寫好生日快樂俾自己啦!

蛋糕雪好後,再自由在蛋糕上插上朱古力片,美味的意大利朱古力慕絲蛋糕已告完成。

我都覺得Cooking Color的導師教得不錯,製成品有保證,有機會都會再參加它家的其他班。


同場加映導師裝成的卡通蛋糕。



沒有留言:

張貼留言